poniedziałek, 14 marca 2016

Weronika: Przyszedł czas na finisz. Odliczam dni do egzaminu na prawo jazdy, a jest ich już tylko 7. Jestem zakręcona tymi jazdami, parkowaniami i mimo, że robię różne rzeczy to o samochodach myślę obsesyjnie. Oglądam samochody pod zakup, wygodne, bezpieczne, nie nowe...wiadomo pierwsze stłuczki, obtarcia. Mam jeden model na oku, ale rozpisywać się nie będę co by nie zapeszyć. Najgorzej boję się stresu, zwykle działa na mnie dopingująco, jednak obawiam się by mnie nie sparaliżowało i nie odebrało rozumu. W ramach odstresowania się prowadzę zajęcia dla młodzieży - Jak radzić sobie ze stresem?. tak na przekór wszystkiemu.

2 komentarze:

  1. Hej mam pytanie czy mogłabym się z Tobą skontaktować prywatnie na przykład na gg?

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę zadzwoń do telfonu zaufania SHE 800 14 14 23 w poniedziłek i środę 16- 19 lub piątek 16-20.00 i zapytaj o mnie bo nie zawsze mam dyżur. Chętnie porozmawiam. Weronika

    OdpowiedzUsuń