środa, 11 marca 2015

JEST WIOSNA

BUŹKA
Jest wreszcie upragniona wyczekiwana i kolejna z naciskiem na kolejna wiosna w moim życiu
Szczęście moje nie ma granic mam okrągłą rocznicę urodzin DUŻŻŻŻĄ jestem dumna i szczęśliwa że aż tyle i takiej dobrej jakości jest moje życie z wirusem (który mam 18 lat było moje życie )
Planuję teraz uczynić wszystko aby żyć kolejne 50 lat to moje marzenie a uda się napewno dzięki przyjaźni,miłości może i lekom a napewno dzięki wsparciu od najbliższych i przyjacioł, świadomości że są kobiety takie jak ja też dużo daje nie wspomnę o możliwości napisania i spotkania się na grupie wsparcia dziękuję Wam Wszystkim KOBIETY







1 komentarz:

  1. Miranda
    ..wiosna..wiosna..ale chyba posmakujemy zimy jeszcze przez chwil parę...ale to tylko zewnętrzna aura..w moim życiu tyle się dzieje...że wiosnę czuję w całej sobie..piekny czas..

    OdpowiedzUsuń