piątek, 20 marca 2015

Święta

Zbliżają się powoli , niechybnie i bardzo konsekwentnie , strsząc mnie myciem okien , porządkami i zakupami, jedzeniem, pieczeniem, jajkami, barankami ,obiadkami rodzinnymi i dużą presją uczestnictwa w kościelnych ceremoniach
A ja mam tego naprawdę dość , chcę przeżyć je po swojemu .
Wspokoju bez obżarstwa i  pomyśleć o Jezusie czlowieku Bogu , który z milości oddał życie a potem się obudził ze śmierci po trzech dniach, to cud, to daje mi nadzieję to naprawdę coś niesamowitego
Dlatego dla porządków, zakupów i nadmiaru kościelnych uroczystości mówię NIE
A moje TAK to odpoczynek, wiosna , nadzieja i mnustwo przemyśleń (czy naprawdę? czy może nie święto zmartwychwstania jest świętem Boga? czy też ludzi którym jest potrzebna nadzieja czyli mi kobiecie nie młodej po przejściach z wirusem a jednak silnej i szczęśliwej to też cud naprawdę
Dlatego MIŁOŚCI RADOŚCI I SPEŁNIENIA MARZEŃ W Święta Wielkiej Nocy życzę Wam Kobiety z calego serca

1 komentarz:

  1. Dzięki za życzenia w Święta trzeba się rozluźnić i wypocząć, nabrać nowych sił do pracy.
    Wszystkiego dobrego też życzę na Święta.

    OdpowiedzUsuń